Nebru Mrb kızlar büyük toz mama saklama kutusu arıyorum bebelac kullanmak durumunda kaldım daha önce aptamil kullanıyodum onun kutusu var biliyosunuz suan açınca nereye kocacagımı sasırıyorum araştırdım bulamadım bilgisi olan var mı acaba?
Yasirinannesi Nebru Nebru ebebekde süt mama saklama kabları var onlara bakabilirsiniz veya eski mamanızın kabına boşaltabilirsiniz idareten ☺️
Berinimmmmm Nebru ben orta boy bir saklama kabına koyuyorum hava almayan kaliteli bir tuppera filan idare ediyor bence ayriyeten almaya gerek yok bebek çantası içinde daha küçük boyunu kullanıyorum
Prince Aptamil kutusu duruyorsa koyabilirsiniz ben sma kullanıyordum onunkine koydum ama bizimki teneke kutu
Berinimmmmm Prince bende teneke kutu kullanıyordum ama yikamam gerekiyordu ve paslandi bence tekrar kullanmak sağlıklı değil Aptamil kutusunda tekrar kullanmayın yazıyordu galiba en iyisi cam kavanoz ama biraz sakarım dışarda da olmuyor
Prince Berinimmmmm hımm doğrudur bende yıkadım ama öyle bir sorunla karşılaşmadım kavanoz olabilir o zaman
Uygariklim 29 kasımda bim e elips metal kapaklı cam kavanoz geliyor. Bebelac gold kullandığımız dönem ondan alıp kullanmıştım bi bakın isterseniz. Mamayı alacak büyüklükte.
tczehra [bilinmeyen] paketin ağzını iyice sarın oda yeterli olur veya cam kaba koyabilirsiniz ağzı iyice kapansın yeter
zeynepzeze Yaa kızlar benim aldığım mama da poşetli kutusu yok. Bende Cam kavanoza koymuştum. Ağzını doku kapatıyorum ve mutfak dolabında saklıyordum. Yanlış mı yani 😢 Kenarını sarmak mı gerekiyordu şu an çok üzüldüm bilmiyordum ben 😔😔