Bmsbl Ek gıdaya tam 6. Ayı doldurunca mı başladınız yoksa 5. Ayı doldurunca mı? Ben 6 aylıkken başlayacagım ancak çocuk bir şeyler yemeye çok hevesli kıyamıyorum da ama olması gereken de 6 aylıkken başlamak bilemedim siz nasıl yaptınız?
Eminecak Bmsbl 5 buçuk aylıktı başladığımızda bizimki de her şeye cok hevesliydi ama tatlarını aldıkça öğrendikçe hic bir şey yememeye başladı ilk zamanlar sebze çorbasını falan cok severdi suan 13 aylık hic sevmiyor ciddi anlamda hic bir şey yemiyor 🤷♀️
Asyaveannesi04 Bmsbl hayır doktorumuz karar verdi sadece anne sütü alıyordu, içmesi kilosu da iyidi ama bebeğim aşırı istekliydi yemek için başlayabilirsin demişti
Ececiiim Bmsbl daha geç başlatırsa çok yemek seçeceğini düşündüğü için 5. Ayda başlatıyormuş tüm takipli bebeklerine
[silindi] 6 ay 3 günlüktü başladığımda. 6 ayı doldurmasına gerek yok girmesi yeterli. Şahsen ben öyle planlamıştım öyle başladım.
Bmsbl Eminecak biz yemek yerken öyle yemekleri süzüyor agzımıza bakıyor üstüne bir de ağlıyor yavrucugum kıyamıyorum da
Eminecak Bmsbl bize doktorumuz 5 buçuk aylikken patates havuç yogurt yedirmeye basla demişti 7 aylikken de gelisimi güzeldi iki tane de dişi çıkmıştı ver eline butu yesin demisti 😂
Ayse5100 Bmsbl tam 8 gün sonra 6 aylık olacak bende o zaman başlıcam ek gıdaya. Daha erken başlamak istemedim zaten gaz sorunumuz oluyor bide bebeklerin bağırsak floralari anca gelişiyor hiç erken başlamaya gerek yok