Habibek kolik olabilir. Kolik bebeklerde genelde kolik saatlerinde böyle ağlamalar vs olur. Benim büyük kızımda vardı. Kolik saatinden önce banyoya sokardım, küvette tutardım biraz ağlamaları başlamazdı öyle olunca. Banyodan sonrada hemen emzirip uyuturdum. Eğer saate gelmeden uyursa sorun olmazdı ama ağlama saatleri gelirse 2 saat uyutamazdım. ZManla geçiyor, 6 aydan sonra rahatlıyor ama bu 6 ayıda kolay geçirmek için o saatlerde öncesinde banyo masaj ve hemen uykuya geçirebilirseniz kolay olur.