Arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum. 8 aylık bebeğim, üstünü her değiştirmek istediğimde çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Canı acıyor desem, çok dikkat etmeye çalışıyorum. Sıkılıyor desem daha tişörtünü sıyırdığım anda başlıyor. Nedenini anlamıyorum. Sizin bebekleriniz de böyle mi?