papatya_1125 Yesilmavi Ben birkaç doktordan hep Altınkılıç sade kefir duymuştum bunu hiç denemedim bilmiyorum
Asyaveannesi04 Yesilmavi evet ben kefirzadem kullandım çok da güzel içti bir ara şimdi içmiyor 19,5 aylık🤦🏻♀️