Kızım bana çok düşkün, ben olunca hiçkimseye gitmiyor babasına dahil. Babasıda bu duruma haklı olarak üzülüyor farkındayım. Ki çalışıyorum akşama kadar birlikte vakit geçirsek okey dicem. Hoşuma da gidiyor ama bazen aşırı daralıyorum, haftasonu eşimle oynasın bende işimi gücümü yapim diyorum yok bacaklarımdan ayrılmıyor. Başka arkadaşlarım dedesi anneannesi sürekli gördüğü kişiler kucagına aldıgı zaman bile kıyamet koparıyor kendini atmaya çalışıyor. Ne zmn böyle herkese gidecek anlamıyorum. Arkadaşlarım okula gideceksin hala seni kucagımza alıp sevemedik diyorlar. Hepsini geçtim babasına bile gitse yeterli 🙏 2 haftadır babasıyla tek başlarına parka falan gönderiyorum. Bağ kursunlar diye, ilk giderken ağlıyor ama aşağı inince el sallıyor bana. Biraz fazla kafama takıyorum. Önerileri olanlar varsa alırım 🙏