7 buçuk aylık bebeğim var yarın sünnet oalcagiz 5 ten sonra emzirme dediler bende uyku arası emip emmedigini anlamiyorum sagiyim da biberonla içtiğini görerek vereyim dedim. Sagdim 30 ml falan çıktı şok oldum aylardır sagmiyodum. 7 buçuk aylık olduk mama falan kullanmadım hiç şimdi bu aylarda ek gıdaya geçtik. Ayriyeten mama yada devam sütü falan mı oluyor nasıl beslemeliyim.