Smyyekk- kızıma 4 yıldır hipp baby kullandım şuan ıva natura kullanıyorum içeriği temiz göz yakmıyor ikisi de çok iyi. Deterjan olarak duru granül kullandım baya ama makineyi tıkıyor diye sıvı deterjana geçtim şuan kullandığım deterjan obirnaturel kokusu çok güzel ve doğal.