Aydanur24 Merhaba hanımlar bebeğim bugün tüm gün atesliydi ishal var pişik de olmuş aynı zaman da kakasinda çok ufak iki üç adet kan lekesi var. Sizler neler yaşadınız tüm gün ateşini düşürmeye çalıştım düşüp tekrar çıkıyor bu arada 8ayligiz biz.
Aynenkanka Aydanur24 ateş hariç diğerleri alerji belirtisi ama ateş de eklenince başka bir rahatsızlığın işareti olabilir mi bilemiyorum.
cananhmsre Aydanur24 ishal devam ediyorsa hastaneye başvur hemen bebeklerde ishal kusma çok tehlikedir sıvı takviyesi yapılmalı. Ateşi içinde dirençli ise enfeksiyondur antibiyotik kullanmasi lazım herturlu doktora gidin yani
Yagmursonrasitoprakkokusu Aydanur24 şu an çok fena bir salgın var . Bizim de ateşimiz düşmedi aynı zamanda ishal de bitmedi yatış verdiler. Hastane kaynıyor bu hastalıktan
annekuzusu__ 3 gündür ateşle uğraşıyorum dusuyo tekrar cıkiyo sürekli ılık duş yaptırıyorum. Çocuklar hasta olmasın 🙏 doktora götürdünüz mü mutlaka gidin evde çocuk iyi olmuyo bünyeleri zayıf olduğu için hemen hastalığa ceviriyo
Aydanur24 Kusma yok geçen yine böyle olmuştu evde düşürdüm ateşini pazar olduğu ixin gidemedik yarına kadar devam ederse gideceğiz artık gercekren çocuklar hasta olmasın çok üzüyor
Aydanur24 Linamoms__ ateş ishal evet ama kan kısmı sanki dişe uymuyor gibi bilemiyorum ki hiç ne zor islermis yahu
Aydanur24 Ikizanne29 baktım ama ishal ve şiddetli kusma da olurmuş beraber onda neyseki antibiyotik kullanmadan doğal yollarla atlattık şükür
Aydanur24 Yagmursonrasitoprakkokusu aaa hiç haberim yoktu nasıl bulaşıyor evin içindede çocuklara hiç anlamadım ya evde geciriliyormus ama ben onu anladım aziyetli oluyor ama antibiyotiksiz hallediliyor sizde deneyin
Yagmursonrasitoprakkokusu Aydanur24 evde üç gün çektik ama bana mısın demedi ya. Öyle böyle ishal değildi bizimkisi. Hastanede de sadece sıvı takviyesi yapılıyor şu anda aslında. İlaç olarak ateşi çıkınca parol veriliyor sadece. İshali de devam ediyor hala
Aydanur24 Yagmursonrasitoprakkokusu bizimkilerin ishali de bir sure devam etti kanlı ve mukuslu kısmı geçti ama 4 güne. Enfeksiyonda iyilesse bile 8/9 gün ishal devam edebilir diyordu internette. Bizim de fenaydı şu gibi ve günde 10 kadar bez değiştirmişimdir belki de daha fazla asitli odugu icin kaka pişik de oldu. Ama ben bol su icirdim Ve ev yoğurdu yedirdim o ishale iyi geldi bence
Yagmursonrasitoprakkokusu Aydanur24 bizimki de ayranı bol bol içiyor Allah’tan. Dizanteri denildi bize en son. Böbreği sıkıntılı olduğu için zaten antibiyotik de kullanmak yasak bize . O yüzden mecburen yavaş yavaş geçmesini bekleyeceğiz. Bide probiyotik eksik etmeyin demişti doktor
Aydanur24 Yagmursonrasitoprakkokusu dizanteri mi aslında biz şu an bir köyde tatildeyiz goturemedij belki de bizimki de dizanteriydi arastirmalarim sonucunda bağırsak enfeksiyonu herhalde demiştim. Kesin bizimki de sizinkinden hastalanmayancocuk sayfasında kür yapıyorlar bal limon ve küçük dogranmis sarımsak her gün verince hiç antibiyotik ateş fusurucu vs kullanmadan 8 yaşına getirmiş kadın çocuğunu maşallah deneyebilirsin. Ama 1 yaşından kucukse yoğurtla sarımsak tabi
Yagmursonrasitoprakkokusu Aydanur24 çok teşekkür ederim hemen bakayım. İnşallah sizin bebeğiniz de bir daha yakalanmaz ya çok zordu