Umut35 aynısını yaşıyorum. Anne yanı park yataklardan var bende de. Hani çarpması etmesi sorun değil her yeri güvenli ok ama dönüyor önce kolu falan altında kalıyordu ona ağlıyordu onu düzelttik ama yüzüstü yatmayı kotaramadı ben de açıkçası pek hayırmadım doktorun önerisi sırt üstü yatması idi. Sadece benim yanımda iken yan yatırdım ara ara geçmişte. Şimdi dönüyo, dönmek de istiyor ama yüzüstü uyuyamadığından belki hop uyanıyor ve ağlıyor, düzeltiyorum ili dk sonra aynı şey. Şimdi yanına bir yastık koydum, ama iyi vir eşy mi yapıyorum yoksa gelişimi engelleyen bir şey mi onu bilemedim onun endişesindeyim :(((