Hunilianne Arkadaşlar yenidoğan bebeklerinizin altını geceleri her beslemede acıyor musunuz? 20 günlük bebeğim ve bunun çoğunu yogunbakimda geçirdi. ilk bebeğim tecrübesizim 🤗
Ezgib Hunilianne ben her beslendiginde değiştirdim zaten çok sık kaka yapiyordu 2 aylik olana kadar sonra bi uynadiginda değiştirdim birinde değiştirmedim simdi ise kaka yapmadığı surece değiştirmiyorum gece
Sevgi1 Hunilianne valla ilk 2ay yaklaşık 10bez gitti sonra azaldı 5-6 ya düştü çok kaka yapmıyor buyudukce
1Dost Ezgib bende öyle yapıyorum artık bakıyorum az bişey yapmış oluyo diğer beslenmede alıyorum dolmuş oluyo ama rahatsız eder diye mi düşünüyorum
1ogrencianne Hunilianne Büyük tuvaletini yaptıkça değiştiriyorum gece sadece çiş yapmışsa sabah değiştiriyorum ☺️ Islak mendil yerine pamuk ve su ile siliyorum hiç pişik olmuyor
Ezgib 1Dost benim kizim altini acinca uyanıyor geri dalmasi zaman aliyor bende yandan bakiyorm cok doluysa aciyorum pisik kızarıklık olmadi şükür
Mervemim Hunilianne valla bakıyordun kaka yapmıssa değiliyordum o sıra zaten cok sık yapıyorlar 40 dan sonra o durum geçiyor gazını cıkartır tam uyuturdum kaka yapardı altını acınca bütün uyku giderdi ben yıkılırdım😂 Gerçi hala uyku problemimiz cok yogun