8 aylık bebeğim diş çıkarıyor ve uykusuzluk huysuzluk iştahsızlık hepsi bol şekilde mevcut.Bir arkadaşımın bebeği için doktoru bahsi geçen şikayetler için zaditen damla önermiş, araştırdığımda alerji damlası olduğu ancak uyku yaptığını gördüm. Kullanan var mı bebeğine varsa hangi dozda kullanıyorsunuz?