EsraUmut aynısı geçen gün başıma geldi kontrol ettim siteden en son benim kullandığım otobüs kümes kullanmamış ama evin de de birsey kaybolmaz dışarda düşürdüm büyük ihtimalle .daha dün yenisini çıkardım hatır ceza yok onu kapatıp yenısını veriyorlar 60 tl kart ücreti sadece .