tuuuba Uyku arkadaşı kullanan var mı. Kaç aylıktan başlattınız ve işe yarıyor mu deneyimlerinizi paylaşır mısınız
aryig tuuuba doğduğu günden beri beşiğinde yanında durdu algılamaya tam 5-6.aylarda başladı ama müzikli olduğu için her gece açtık şimdi 9 aylık uyku arkadaşıyla nerede olursa olsun yadırgamadan yatıyor sesiyle uyuyor 😊
Eminecak tuuuba aldim 3 aylıktı ama maalesef bir süre sonra beşiğinde yatirmayi beceremedigim için ona da alistiramadim onu görünce beşiğinde uyuyacak sanıyor herhalde yüzüne bakmiyor bizde biraz ters tepti 😞