Kbr0607 Bebegim 1 yasinda 8 kilo hangi doktora götürduysem pek bir verim alamadim hic bir sekilde yemek yediremiyorum yemek istemiyor gaziantep bildiğimiz iyi bir çocuk doktoru varsa lütfen bana yardimci olun
livanurvealpinannesi61 Kbr0607 1 yaş 8 kilo normal ama yemek yememesi sıkıntı birde babybomb deneyin ben kızıma kullandım çok faydasını gördüm.değerleri nasıl acaba
Kbr0607 B12 ve kansızlık çıktı onuda ilaclarla duzenlendi ama sabahtan aksama kadar ac acina geziyor yemek yemek izdirap oluyor birşeyleri yemesi icin veriyorum oynamaktan haric yeme taraftari degil
Kbr0607 Her doktor birşey söyledi vitaminle doldu ev ekstra iştah açıcı macun keçiboynuzu özü balık yağı denemediğim şey kalmadı bi doktor çocuk ac kalırsa yer dedi ya zaten ac yemiyor sorun bu diyorum çözüm odaklı davranan bi doktora denk gelemedim