Merhaba arkadaşlar bugün öğlen meyve halinde incir yemiştim emziriyorum bu arada ve 4.5 aylık.Bebeğimin kakasında kan tanecikleri vardı sanırım alerjisi var. Hiç incirden böyle bir şey başına gelen oldu mu acaba? Süt yumurta alerjisi vs duymuştum hep ama incir tuhaf geldi. Bu arada incir harici farklı bir şey yemedim bugün, hep yediğim şeylerden yedim.