biryazgecesi evet çok net hemde 😅 istiklal marşı yarışması oluyordu. Birinci sınıftayken annem ezbertletmisti 10 kitasini. Bende r harfini soyleyemiyordum “koykma sönmez bu safaklayyda” falan. Çok begenmislerdi müdürler falan yarışmaya beni yollamislardi o yüzden asla unutamıyorum 😅