Ece__ melihaozen55 kaç aşı hatırlamıyorum 3 olabilir belki. Bizde ateş falan yapmamıştı çok az huzursuzluk oldu
bananeabiya melihaozen55 çocuğunuzun eNabız uygulamasında aşı takvimi var orada detaylı olarak hangi aylarda hangi aşıların olduğu yazıyor oradan da bakabilirsiniz detaylıca 💐
stellamm 3 aşı olacak karma aşı,hepatit b ve çocuk felci ilk aşısını olacak ağızdan damla olarak verecekler ,ateş ve huysuzluk yapabiliyor
melihaozen55 stellamm 🫢🫠 Allahım ya zamanla azalır diye düşünüyorum daha çok oluyor teşekkür ederim umarım kolay atlatırız bu zamana kadar çok sıkıntı yaşamadım ama baya baya huzursuz olcağı kesin
stellamm stellamm melihaozen55 neyseki 1 yaşına kadar başka aşı yok (tabi özel aşıları yaptırıyorsanız bilemem) daha önceki aşılarda nasıl geçirdiyse öyle olacaktır..Şipşak gelip geçer inşallah 😊
melihaozen55 bananeabiya 🫢 ay orası hiç aklıma gelmedi aşıdan artık korkar olduk 🤣 o ağlamaları gözümün önüne geliyor daha çok 🫢
bananeabiya melihaozen55 benim de içim gidiyor ama sağlıklı olsunlar da yeter ki 💐💐 zaten 6.aydan sonra azalıyor biraz daha eskisi gibi sık aşı olmuyorlar ☺️
melihaozen55 bananeabiya evet gördüm e nabızda zamanında bizde bu kadar aşı olduk mu çok merak ediyorum 😅😅🤣🤣
melihaozen55 MinikPandam_ aşı kartı yok da e nabızdan baktım 3 tane malesef 🥲 çığlık çığlığa ağlaması kulaklarımda şuan
bananeabiya melihaozen55 bu kadar oldu mu bilmiyorum ama oluyormuş yine ama özel aşılar falan yoktur o zaman tabi 🤣 ben ilkokuldakileri hatırlıyorum bi sürekli aşıya gelirlerdi hemşireler 🤣
Agoktug03 2 bacaktan bi ağızdan yapıldı geçen hafta bize ama korktuğum gibi olmadı bide 9 ayda varmış
Arzumirac38 melihaozen55 e nabizdan çocuklarım kısmından bakabilirsiniz bütün hepsi yazior geçmişte hangi aşı vurunduklari hangi ay ne vurunacaklari bebeğin boyu kilosu baş çevresi herşey var