Egesem Hanımlar oğluma 3 öğün ana 1 ara öğün yaptırıyorum. Öğle ve akşam öğünleribde doyuyor nasıl anlıyorum arkasına mama istemiyor 2 saat duruyor.. Ama kahvaltıda ne yerse yesin örneğin bugün 1 tost ekmek içi yarım armut püresi bir yumurta sarısını 4te 3ü kibrit kutusundan büyük yağlı peynir 3 zeytin içi 1 tatlı kaşığı kadar avakado. Doyuyor çünkü kaşığı itiyor. Ama yine de yarım saat olmadan mama istiyor daha ne yapabilirim nasıl arttırırım kahvaltıda keyifle yesin ve doysun. Emmiyor artık o yüzden mamaya çok düşmek istemiyorum öğün olarak kahvaltısını yapıp en az 2 saat dursun istiyorum napabilirim🤷♀️. 9 ay 20 günlüğüz
Ahsenozdmr Egesem Kaç aylık bebeğiniz. Bu zamanlarda asıl öğün annes sütüdürdiğerleri takviye edici. Kahvaltısı maşallah gayet iyi daha ne yiyebilir ki bi bebek. Mama da içmek istiyor demekki neden kaçınıyosunuz vermekten.sonuçta formül mama da olsa anne sütü özelliğinde yapılıyor
Farahzeynep Egesem 1 yaşına kadar ana öğünü mama olmalı zaten, Diğerleri adı üstünde ek gıda. Benim kızım da kahvaltı da çok yiyor , yarım saat sonra 150 ccde mama içiyor. 7.5 aylık.
Ozgaytmr Egesem merhaba ben kizima kahvaltida 120cc mama ya da anne sutunun icine 3 olcek herhangi bir kasik mamasi 1 yumurta sarisi 1tatli kasigi peynir 1 cay kasigi pekmez ceviz badem ve zeytinyagi karistiriyorm. Yaklasik 3 bucuk 4 saat tok tutuo. Bazen icine evde yaptigim biskuviden koyuyorm.. sonra uyuyor uyaninca emiyor acikinca meyve faln veriyorum.kahvaltisni severek yiyor cok sukur
Sevgi1 Egesem benimde 8 aylik bazen çok yiyor bı kase corba küçük tâbi patates ezmesi fln yiyor kalkıyor üstüne süt emiyo bazen de 2 saat istemiyor emmek dediğin gibi cani istiyor demek ki bilmiyorum ki
Egesem Ahsenozdmr kaçınmıyorum canım veriyorum zaten ve biliyorum en az yaşına kadar verip yaşından sonra 2ye kadar ne isterse içiricem. Benim anlamadığım bu kadar şey yiyip doymaması düzen istiyorum açıkçası öğünlerini güzel yapsın diğer öğünleribde mamasını içsin ama bebekler istediğimiz gibi düzene girmiyor
Egesem Farahzeynep biliyorum mamadan zaten vazgeçmedim ama doktor 3 öğün ek gıda başlattı alışma evresi yavaş yavaş. Diğer öğünlerde doyuyor kahvaltıda bu kadar yemesine rağmen doymuyor ki ilk uyandığında hemen mama içiririm 150 180 değişiyor
Egesem Ozgaytmr çok karışıyor ama seviyor mu öyle? Açıkçası öylr alıştırmakta istemiyorum ama haftada 1 2 gün deneyebilirim
Ozgaytmr Egesem bende senin gibi soyluyordum cok karisik cocuk nasil yesin bunu dye uzun sure tek tek vermeye calistim ama yiyemedi. Tek tek yedireblmem icin sanirim.biraz dha buyumesi gerek :)
Egesem Sevgi1 evet tutmuyor saati saatini ama kahvaltıdan sonra illa istiyor diğer öğünlerde öyle değil daha zamanı var demek zaten zorlamam hiç bebişim canı ne yemek nasıl yemek istrrse😄
Egesem Farahzeynep 2 kere. ama nadirde olsa uyku saatini kaçırıp geç yatarsa mama içip yatıyor gece de 1 kere kalkıyor
Farahzeynep Egesem gece çok acıkıyordur büyük ihtimal, sabah açlığını gideriyordur, diğer öğünler de bu nedenle öyledir. Benim kızım da gece 12 saat uyuyor, iki kere uyanıp 100 cc mama içiyor. Sabah bu nedenle çok acıktığını düşünüyorum 🙄
Egesem Farahzeynep belki de canım zaten en çok kalktığında içer gün içinde 90 120 en fazla sabah baya depolamak istiyor herhalde büyüdükçe düzene girer umarım