Benmerve ben gerçekten çok memnun kaldım . Bazı anneler kalın bez daha iyi düşünüyorlar ama kendileri kullanıyor olsa eminim ki bu sıcaklarda kalın bez kullanmazlardı . Eski molfix kalıp gibi duruyordu popoda. Bu ince hafif, popoya göre şekil alıyor, hava boşlukları var cilt nefes alıyor , çişi bir yerde biriktirmiyor dağıtıyor , içi de pamuk gibi . Eskisi naylonsu yapısı vardı . Ben primayı beğeniyordum inceliği kalitesi olsun . Fiyatı yüksek diye gerek duymadım. Ama bu da şuan aynı kaliteyi yakalamış . Bence bir deneyin