Yasem12 Geçen ay tatile gidiyoruz diye kullandim bıraktıktan 4 gün sonra afet oldum ama bir sonraki ay aynı bu ay hala adet olmadım bu durumu yaşayan var mı hamilelik testi yapmaya korkuyorum korumuyoruzda emin olamadım