Bebeğim henüz 23 günlük ve sütüm fazla olmadığı için doktor mamaya başlattı bebeğim doğduğun da 5 gün küvezde kaldı orada da mama veriyorlardı ama kabız sorunu yaşamıyordu.. Eve getirdim 9 gün kaka yapmadı hemen mamaya başladık yeniden ama günde 1 kere zorla yapıyor kakasını ve hiç yenidoğan kakası gibi değil kakası çok katı bu durumu yaşayan var mı aranız da bu durumun çözümü ne kafama çok takılıyor kakasını rahat rahat yapsa bende rahatlıcam belki o zaman sütüm de artacak ama elimden bişe gelmiyor doktor mamaya zeytinyağı koy dedi ama Bi işe yaramıyor