Merhaba hanımlar bebeğim 1 aylık olmadan sarılık ve idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. Şimdi 1.buçuk aylık oldu ve yine teni sarı böyle olması norml mi yoksa gerçekten sarılık mı geçiriyor az yiyor bazen çok uyumuyor ama düzelir mi endişeliyim bilgisi olan veya yaşamış olan anneler cevap verebilir mi acaba?