Beraninannesii Bu kadar kolay mıydı aylardır ben sallamakla boşuna mı uğraştım diyorum 😂 Dizlerime yatırdım saçlarını oksarken uyudu çocuğum yarında deneyeceğim ayakta sallamaktan daha güzel daha iyiymiş😍
Evaninanasi Beraninannesii bebem 10 buçuk aylık. 10 buçuk aydır koluma yatırıp alnını okşayarak uyutuyorum 😂 bence hiç bozmayın böyle devam
Yusufff-41 Beraninannesii hiç sallamadim dogdugundan itibaren temas etmesi yeterli bazen kucak ister alır öper okşar uyuyunca bırakırım yatağına da alışmıştı hasta olunca tekrar birlikte yattık şuan tekrar onu alıştırmak istiyorum
papatya_1125 Beraninannesii Ay ne hoş çok sevindim bir ara bizde de öyle olmuştu emzirerek uyutmak istemiyordum ama sonra eski düzene geri döndük☺
Beraninannesii Evaninanasi Yaşına kadar hep dizime yatar di ama o benim yüzümü oksardi öyle uyurdu boyu uzadigindan sığmıyordu yaşından sonra 2 aydır ayağımda salliyordum 😂
Beraninannesii Yusufff-41 Aslında bende dizimde salliyordum dizime yatırıyordum o benim yüzümü seviyordu öyle uyuyordu ama bu akşam bir değişik uyudu 😂