GizemAtlas Kızlar oğlum 2 ay 25 günlük bu birkaç gündür aşırı ağlıyor kriz geçiriyor resmen sürekli ağlamaklı huzursuz memeyide 2 çekiyor başlıyor ağlamaya nedir bu atak falan mı bu haftalarda bunu yaşayan var mı ?
Zhl123 Atak ya da gaz olabilir. Benim oğlumda aynıydı 3.5 aylık olduk şükür gazı biraz geçti. Gaz baya sorun ya bu zamanlarda