Mavisinannesi1804_ Benimkide yapıyor istem dışı refleks oldupunu düşünüyorum. Ya da sizi tutmak ister ama henüz kollarını tam olarak kontrol edemediği için yapamaz. Vuruyor ama gülüyor aslında istediği vurmak değil öfke değil