Henüz tartıştık diyemem daha 1 aylık anne babayız ama eşimle evliliğim sanki bebekten önceki gibi değil. Yorgun mu oluyoruz bilmiyorum ama sanki karı kocalık değil ev arkadaşlığı yapıyoruz. Düşünüyorum da şu 1 ayda bir kez bile dudağımı öpmedi. Geçen bu yüzden bir ağlama tuttu beni, beni artık sevmiyor gibisin diye. Bir de artık annesin kıyafetlerine dikkat et uyarıları başladı hiç öyle birşeyi yoktu, ben de askılı giymeyi falan severim böyle değişiklikler var.