Merhaba ben 40 önce dış gebelik ameliyatı oldum açık ameliyat sezeryan oldum ameliyat olduktan 5 gün sonra dikiş yerlerimden sıvı gelmeye başladı doktora gittim ultrason falan birşey çıkmadı sonra dedi ki bu yağ negrozu akıp kendiliğinden geçecek 1 ay oldu bazı noktalarda akıntı durdu şimdi sol tarafımdan gelmeye başladı yara yerleri kapanmıştı nasıl açıldı bidaha anlamadım yoksa enfeksiyon mu bilmiyorum başına böyle birşey gelen var mı?