Kızlar bebeğim 5 ay 24 günlük . Mama ile besleniyor acıktıkca veriyorum. Arada ek gıda tadımı yaptırıyorum. Bugün hiç ek gıda almadı ama doğru düzgün mama da içmedi . Zaten 150 veya en fazla 180 yapıyorum onunda dibinde bırakıyor. Bugün bu şekilde sadece iki kere beslendi. Çok az değil mi yaa. Zaten gören zayıf diyor. Zayıflık önemli değil ama beslenmedigini düşünüyorum.. iki saattir falan uyuyordu onun öncesinde de çok içmemişti tekrar yaptım püskürtüyor ne yapacağım ben zaten memeyi hepten bıraktı