Ozgee59 geçmişler olsun, kimseye bir şey olmaması büyük şans, ama işi şansa bırakmamak ise (elimizden geldiğince önlem alarak) bizlerin yapacağı şey. Kurallara uymak hele ki trafik kurallarına uymak herhalde listenin tepelerinde gelir.. yıllar yıllar önce İzmir’de öğrenciyken bir kazaya tanık olmuştum araca yandan çarptı başka bir araç, hani öyle şehir içi trafiği montrö çevresinde idi, arabadan beyaz bir şey uçtu, kundaktaki bebekmiş :(( herkes sağlam çıktı ardından koşturdu, hatırladığım kadarı ile bebek de kurtuldu ama yaralandı. Dolayısı ile alınan risk çok büyük evet belki oto koltuksuz giden bir sürü bebeğe bir şey olmuyor, hız yapan her sürücü veya alkol alan her sürücü de kaza yapmıyor ama bu ateşten bir.ipte yürümek gibi..