aryasmom5 kızlar bebeğim beyaz doğdu baya beyaz bir bebekti şuan 40 günlük elleri ayakları bembeyaz yüzü biraz koyulaştı sanki ten rengi değişir mi acaba yada sonradan esmer olur mu?
Mom0008 aryasmom5 benimki pespembe beyazdı doğduğunda sonra bi karardı şuan buğday tenli benimle aynı 🤣
hunilimomm aryasmom5 beyaz daha sonra kararıyor 😂😂 büyük kızım bembeyaz süt gibi kırmızı yanakliydi şimdi 4 yaşında esmerlesti küçük kızım kapkara doğdu şimdi bir yasinda beyaz
Ecem__ aryasmom5 2 aylik olunca beyaz pamuk gibi olur bizimde oyleydi. Ya gazi vardir yada uzayan sarilik.bizde oyleydi
Mom0008 aryasmom5 3 aylıktı filan kararmıştı valla 🤣böyle anlatınca baya komik oluyor ya annemde diyor pespembe doğmuştu şok güzeldi 3 aydan sonra kara yaşlı bir dede gibiydi yüzü 🤣