Kızlar lütfen bebeğimin kan tahlili sonuçlarını göstericem PLT wbc ve bazı değerler çok yüksek yada çok düşük randevu bulamıyorum . Ve işin garip tarafı bu değerler hep dusukmus daha önce acilde yaptirdigim tahlillere baktım beni normal diyip göndermişler hep . Çocuk doktorumuz daha önce hiç kan tahlili istemedi gerek olmadı çünkü . Şimdi arasam çok paraci bir adam gel diyecek eşim aylığı almadı gitmem imkansız borç girtlakta. Burdaki devlet hastanesine gittim başka sebeplerle bir kere oğlun down sendromlu olabilir dediler taşa genetik teste kadar uzadı iş . Sonuç temiz çok şükür . Bir kere daha gittim bebeğinin böbreği bitmiş dediler elli kere ultrason çektirdim nefrolog nefrolog gezdim yine temiz çıktı . Şehir hastanesinde yapıldı tahliller ama randevu bulmak mucize. Alerji testi randevusu için bile 3 ay uğraştım . İçeri girdim doktor daha ağzımı actirmadan hemsiresine şu şu tahlilleri yapsınlar dedi. Sonra bana 15 gün sonra gel dedi bende mama için rapor isteyeyim demeye kalmadı çok diyorum odadan diye kendini yırttı resmen . Kafayı yiycem ya . Lütfen yardım edin anlayan varsa