koalamlaben Pcos olanların süt yetersizliği yaşadığına dair bir yazı okudum, bende pcosum ve emzirme dönemindeyim ancak ne yapsam da sütüm az geliyor. Bununla ilgili olabilir mi, bilenler ya da pcos olanlar yorum yapar mısınız
AA201207 koalamlaben şaşırdım eğer doğruysa, pcosta prolaktin yani süt hormonu genelde yüksek olur diye biliyorum. Pcos var bende 25 ay emzirdim hatta 5 ay alerji diyeti yaptım süt ürünleri et tavuk yumurta hiç bişey yiyemedim çok sağlıksız beslendim o dönem ona rağmen sıkıntı yaşamadık. Bol bol emzirme , bol su içme ve dinlenme uyuma dışında bişey yapmadım. İlk doğum yaptığımda tahin helvası yeşillik fln bol tuketiyordum sonra onlari da bıraktım
Tuba003 koalamlaben bende pcosluyum bebeğim 10 aylık emmedi bu zamana kadar sağarak besledim sadece. Bence pcostan olacağını düşünmüyorum.
Sevensevilen koalamlaben pcosum ve sorun yaşamadım şükür. Kendinizi şartlandırmayın. Süt artıran yiyecek içecekleri tüketin
Huriye-kavakk2 koalamlaben Emziren anneler için özel anasonlu rezene çayı var aktarcilarda ben ondan kullanıyorum ve çok getiriyor sütü
kiminoykusubu_ Ben pcosum. Kızım şu an 4 aylık. Geçen ay ben de sütümün azaldığını hissettim. Solgar brewers yeast aldım baya arttırdı sütümü.
koalamlaben kiminoykusubu_ doktora sormadan mi kullandıniz sorun olmaz mı bende alacağım onu çok duydum
GezginPaNDa koalamlaben aaa bunu ilk defa duyuyorum. Bende pcos um ve sütüm azdı mecbur mama+meme ilerledik
Arsima19 koalamlaben alakası yok kızım ilk zamanlar tazyikli olmasından dolayı boğulıyordu 20 aylık hala emiyor.
Mervetnl koalamlaben pcos tüp bebek annesiyim emziremedim sütm 10 cc üzerine çıkmadı 2 ay sadece temas için emzirdim ve sonra bıraktım. Doğduğundan beri mama yiyor 😌
Drysmsn koalamlaben bende pcos var kızımı bır buçuk yaşına kadar emzırdım oğlum da 7 aylık emzırıyorum Hıc öyle bir sıkıntı yaşamadım
MeetJoeBlack koalamlaben bende de pcos var . Şuan 23 aylık oldu oğlum sadece anne sütüyle geldik bugüne kadar. Hala da emmeye devam ediyor. Sadece ilk doğduğunda ilk hafta doktor lacmix vermişti sütüm gelsin diye . Sonrasında da 1 yaş gibi emmeyi azalttığı için süt artsın diye solgar içmiştim bir kaç gün. Onun dışında çok çok fazlaydı sütüm hala da öyle. Her ay kilo alımı da çok iyiydi.