Tubacnr0 Kızım baska cocuklara zarar vermez oyuncaklarina evdeki esyalarada zarar vemez krese gitti hic sikayet almadim ,ama bana cok asiri naz yapiyor okula brakirken her sabah agliyor ve normaldede her istedigi olsun diye agliyor braksam saatlerce aglar aslinda ne yaramaz cocuk nede sakin ikisinn arasinda kaliyor😄