mutsuzanne__ Şuan salça zamanı ama 2 çocuk olduğu için hem zorlanıyorum hemde yerim yok normalde annemde yapardım ama annem şehir dışında onun için hazır alacam salçayı biber dolması buzluğa atacam normalde kuruturdum ama pek yemiyoruz kuru dolma bu sefer buzluğa atacam sonra karnıyarık biber közleme falan hazırlayacam sizlerde durum nasıl kızlar başladınız mı kış hazırlığına
sadekahve_bitter mutsuzanne__ dün 5 kilo menemen yaptım buzluğa attım bn yormadan az az yapıyorum her hafta 5 kg den yapsam 20 kilo yaparım Kapya doğrayıp poşete buzluğa koycam birazda sivri biber Erik filan buzluğa koyuyorum meyve suyu yapıyorum
Fatmamirac_2705 mutsuzanne__ tarhana menemen komposto reçel yaptım kayinvalidemin köyünde buzluğa taze fasulye yaptim benlik iş bitti eve dönecek artık salcayida kayinvalidem yapacak
GSevilay65 mutsuzanne__ annem domates ve biber salcami yaptirio 5 er kilo bana yetio domates yeni yeni toplamaya başladılar 3 kasa domates bir kasa biber istedim yollucak Melemenlikler yapicam kırmızı biber ve patlıcan közledim attım vişnem var dolapta 3 paket , 6 paket sigara böreğim var sardım attım
edafmo mutsuzanne__ menemen ve salça yaptık annemle beraber. Ben barbunya aldım dün çoookk pahalıydı ama biraz da olsa olsun diye 2 kilo aldım buzluğa gidiciik. Taze fasulye var iki poşet kadar, 3 poşette köz patlıcan var. Bu sene herşey o kadar pahalıydı ki kilo kilo twze fasulye bamya barbunya koyardım bu sene koyamiycsm bişey 🤷🏼♀️
mutsuzanne__ sadekahve_bitter menemen ben geçen sene 2 poşet yaptım hala da buzlukta😂biz daha çok karnıyarık patlıcan közleme falan yiyoruz
sadekahve_bitter mutsuzanne__ 😂 maşallah ya çok yenilmiş Bnmkiler menemen delisi yaz kış sabah akşam farketmez
2ogullu1anne Haftaya başlayacam.Konserve ve kahvaltılık sos yapacam.Kırmızı,yeşil biber, patlıcan,kabak,sigara böreği, poğaça doğrayıp atacam.
sadekahve_bitter Aras-21 meyveyi (ne varsa evde üzüm elma armut katısı şeftali limon kötü olacağına )buzluğa atıyorum Yapacağım zaman tencereye koyuyırım üzerine su çubuk tarçın karanfil kaynatıyorum isteğe bağlı şeker ilavesi süzüyorum şişelere koyup içiyoruz yazın soğuk soğuk çok iyi oluyor kışında gidiyor Kahvaltıda çocuklar bayılıyor
NariNariKiminYari sadekahve_bitter limonları buzluğa nasıl koyuyorsun geçen eşim limonu fazla almış buzluğa attım çıkardığımda bi değişikti
mutsuzanne__ sadekahve_bitter aslında bende seviyorum ama benden başka kimse yemediği için bende yiyemiyorum tek başına
mutsuzanne__ edafmo bu sene böyleyse gelecek senenin fiyatlarını düşünemiyorum bile her sene daha da zam oluyor rabbim yardım etsin
GSevilay65 mutsuzanne__ hyr cnm sariyorum tepsiye dizip dolapta bekletiyorum biraz sonra buzdolabı poşetine 10 lu dizip buzluğa atiorum
sadekahve_bitter NariNariKiminYari bn limonata için ve meyve suyu için koyuyorum öyle çözülünce normal limon olmuyor maalesef
Shewolff NariNariKiminYari ben sıkıp küp buz haznesi var ya ona koyuyorum salata yapacaksam hemen atıyorum kaseye kusura bulguru ısladığım gibi üzerine atarım pratik misss