Momofleos uçmuş fiyatları ama eskiden yoğunluktan kapıdan giremedigim kuaförler şimdi akşama kadar kapı önünde çay içiyor. 8 9 çalışan vardı 2 kişi kalmış kimse gidemiyor. Kaşımı 1 defa kuaför alsa 2 ay kendim düzeltiyorum bozulunca gidiyorum. Saçımı kendim boyuyorum. Agdaya çok çok nadir gidiyorum genelde evde hallediyorum. Saçımı bile bazen kendim kesiyorum. Eskiden hepsini kuaföre yaptırırdım manikür pedikür e bile giderdim. Ona da set aldım bim den evde kendim yapıyorum ayda 1500 TL fln bana kalıyor neredeyse.