kralicee1903 Kızlar 52 günlük oldu bebeğimi doğum yapalı normal doğum yaptım kanamam henüz bitmemişti ama beyaz renkte az oluyordu bugün kahverengi yoğun olmuş neden olabilir sizce bir sorun olabilir mi bilen var mı