Kızlar merhaba , oğlum 8 aylık. Kendi ekseninde yerde dönebiliyor yanında durunca desteksiz de oturabiliyor , hareketli bir bebekte . ama ne zaman örümceğe ya da mama sandalyesine koysam kambur gibi başı hep öne gidiyor dik duramıyor , dik duramadığı için asla örümcekte ayağı yere değmiyor arkada havada kalıyor ayakları kendini yaslıyor