1 buçuk yaşında oğlum var saçlarını hiç kestirmedim ve kıvır kıvır . Bayada uzadı kafasını çok kaşıyor ama kıyamıyorum . Sık sık yıkamaya çalışıyorum tepeden bağlıyorum terlemesin diye . Bana bi akıl verin kestirip kestirmeme arasında gidip geliyorum . Bide tekrar kıvırcık olmaz diye korkuyorum. Ama dayısına benziyor dayısıda kıvırcık. Hayatımda aldığım en zor kararlardan birisi sanırım bu … Bide diyorum nereye kadar uzatıcam sonuçta