BerenA12 Kızlar yeğenim 2 günlük ancak ne annesini ne biberonu hiçbir şekilde almıyor emmiyor ne yapabiliriz başına böyle bir durum gelen var mı
Ozlem2904 BerenA12 emme refleksi gelişti m acaba kaç haftalık doğdu? Bi tandigimimizin bebegi 3 gün kuvezde kaldı emme reflexi gelismedigiicin
Pembebeyzmavi BerenA12 merhaba şuan 4 günlük bebeğimle aynı durumdayım. Sonradan düzeldimi bu durum çok üzülüyorum
BerenA12 Ozlem2904 38+5de suni sancıyla doğdu anne karnındaki gelişimi 3 hafta geride olduğu için. Enfeksiyon da varmış şimdi kuvezde