tuanamoms_07 Ben dün akşam yedim 😂 gece iki de hatta 😂 emzirirken o yenmez bu yenmez diye bişey yok bence ya kan süt bariyeri siye bişey var aslında ilaçların bile bir çoğu geçmiyor ama kimse tam araştırmalar sonuçlanmadığı için riske atmıyor