Momy5 Siz bunun cevabını aslında deneyerek bulmalısınız.Benim kızıma ilkten bebelac gold kullandım. Hiç kilo almadı ve bir süre sonrada tadını beğenmemeye ve reddetmeye başladı. Sma’ya geçtim.Şuan kilo alımı güzel, tadını da sevdi. Ama ikisi arasında hangisi derseniz Hipp’i önermişti bize eczacım. Ama tabiki bebekten bebeğe fark ediyor dediğim gibi.