Ygtoglm-- 1-2 saatlik farklar kullandığınız hapta risk oluşturmaz ama kullanırken antibiyotik kullanımı, kusma-ishal yaşadıysanız son aylarda korumamış olabilir. Bu durum olduğunda o ay prezervatif gibi 2. bir yöntem kullanmak gerekiyor. Bir de burada yazanlardan okuduğum farklı bir yanlış kullanım daha yaygın, regl kanaması bitmedi diye yeni ayın haplarına başlamamak gibi şeyler yapanlar varmış. Bu da koruma özelliğini düşürür. Kanamalardan bağımsız 28 günlük hap döngüsünü bozmadan kullanmanız gerekiyor tam korunma için.