Bir şey diyim mi hayatımı kurtarmıştı…. Doktorun verdiğini kullanmadım da bunu kullanmıştım, aşşşırı iyi geliyor be rahatlıyordu. Ben damla değil de şurup gibi vardı onu kullandım onunda bir arkadaşım tavsiye etmişti hatta onun evinde denedim nasıl rahat olacak mı diye harbi iyidi bende hemen aldım, bi çay kaşığı kadar yetiyordu bile, gaz problemiz bitti bıraktım ve şuan bi sıkıntımız yok onun şimdi diş rahatlatıcı jel aldım içeriği temiz çevremdekiler de memnundu…