Arkadaşlar bebegim 4,5 aylık,bir kez yoğurt denemesi sonucunda kanlı mukuslu kaka yaptı ve süt alerjisi olduğu ortaya çıktı,3 aylıkken ilk dozu yapıldı rotanin herhangi bir problem olmadı şimdi 5.ay ikinci doz zamanı ama alerjiyi tetikleyebikiyormus o yüzden kararsızım.doktorlar da bazıları sorun olmaz diyor bazıları önermiyor.ilk dozu yaptırıp ikinci dozda sıkıntı yaşamayan var mı,ya da alerjisi daha kötü hale gelen