emine_seker Kızlar oğlum 3 aylık odasını yeni hazırlamaya başladık. Şu 3lü çerçevelerden istiyorum çok beğendim ama buradan alışveriş yapan var mı aranızda instagramdan daha önce hiç bir şey almadım. Kocam gıcıktır bu konularda sorun yaşarsam burnumdan getirir. Ne dersiniz deneyimli anneler alayım mı? https://www.instagram.com/p/Bz-VtQsBhhM/?igshid=1rq5c5wmbv4on
Yazilimcianne emine_seker çok güzelmiş beğendiğiniz, alışveriş yapmadım ama geçenlerde çekiliş yapıyordu o zaman görmüştüm sayfayı.
sultan_kdl Güvenilir bir sayfaya benziyor.. ben sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.. ama boyle durumlarda kapıda ödeme de tercih edebilirsiniz.. ben şahsen aceba mi dedigim sayfalarda kapida odeme yapiyorum
emine_seker Yazilimcianne satın aldım, bir site üzerinden kredi kartı ile aldım bakalım inşallah tesliminde de sorun yaşamam
16012018 emine_seker teşekkür ederim çok beğendim bende uygunmuşta fiyatı bi bakayım😊 tekrar paylaştığınız için teşekkür ederim. Böyle tecrübeleri gördükçe rahatlıkla alışveriş yapabiliyorum
emine_seker 16012018 bende instagramdan ilk defa ürün aldım. Tecrübe çok önemli cidden. Şansıma satış yapan bayanda çok samimi çıktı. Yanlış boy sipariş vermişim hemen yardımcı oldu, düzeltti. Alacaksanız buradan alın derim.