Kızlar ilk bebeğim normal oldu 39+2 de geldi kendi sancımla kolay bir doğum oldu . Hatta ebeler ikinci üçüncüyü daha rahat doğurursun diye gülüştüler ağrılarım kasılmalarım oluyordu ilkinde hep ama bu ikinci gebeliğimde pek bişey yok 37 haftalık gebeyim çok korkuyorum seseryan olurum diye veya normal doğuramam zor olur diye stres yapıyorum sizde durumlar nasıl ?