Bu hafta ne cok post açtım. Bu konuda yaaa her gün yeni bişeyi cıkıyo cocugmun benim oğlum cok güzl emiyodu son ni kaç gündür memeyi ni anda almamya ahlamay absladı mevbur sagıp verdim bı günde sütünü verirken baktım aglyo biberonu cekiyo ama aglyo ucu tıkanmıss megersem açtım hepsini içti benmde aklma geldi göğüs ucum yok onyuzden slikonmuc kullanıyoruz onun delikleri yeterizz geldi galiba dedim ortaya büyük bi delik açtım emdi toktu tabi ama yinede emdi uyanınca emziriyim dedim almadı tine bas bas bagardı bebronşa verdim sonra emzirdim aldı emiyo güzlce uyyoda hemen memede nası atlatıcam bu durumj fikri olan var mı Allah askına bıraksın istemiyorum 😞😞😞