ilkaay0 öncelikle sizin yaptığınız yanlış veya doğru demedim. Siz neden bu kadar alındınız ? Diğer hanımefendiyi etiketletmişsiniz. Destek arıyorsunuz ama gerek yok kimse size yanlış yapıyorsunuz demedi. Herkes kendi çocuğunu kendi yetişiriyor. Neyi kullanıp kullanmayacağımı size soracak halim olmadığı gibi anafikri bu değildi :) anafikri anlayıp öyle cevap verseydin canım