morrrrengiiii kızlar merhaba oğlum uç aylık ve yaklaşık on beş gündür kesınlıkle uyandığından beri akşam yatana kadar kucağımda tuvalete dahi gidemiyorum bırakamıyorum yere çığlığı basıyo. zaten kolik bebekti allah’a sukur gaz sancıları hafıfledi bu sefer de artık benım onu taşımaktan kollarım koptu 8 kilo bide siz düşünün saatlerce kucağımda saatlerce ama allah’a ısyan etmek istemiyorum ama bunun bi çözümü var mı ayrıca kucakta da normal sekılde durmuyo anca etrafı görecek şekilde olucak o sekılde susuyo duruyo biri baana yardım etsin 💆♀️💆♀️🌙🌙
Bbcrrr Atak bunlar canım kimisi erken giriyor kimisi ayında bizde öyle erken girmiştik… Allah yrdımcın olsun 🩵
dgn-adl1 morrrrengiiii benim oğlumda sizin anlattığınız gibi ama bi şikayeti olduğunda öyle onun haricinde karnı tok olursa gazı olmazsa altı temiz olursa eline poşet veriyorum onunla oynuyor yanımda ama altı kirlenirse uykusu gelirse sizin anlattığınız gibi
morrrrengiiii dgn-adl1 daha uç ayına on gün sonra giricek elinde bişey tutamıyo daha yeni keşfediyo ellerini 😃
Bbcrrr morrrrengiiii benimki de öyleydi, hatta o halde cesaret etmiştim şehir dışına diye… sonra tövbe dedim bir daha çıkmak mı…… geçecek onunda sana ihtiyacı var öyle düşün, dünyaya adapte olmaya çalışıyorlar, bakma büyümekte sancılı bi iş….🥹
morrrrengiiii Bbcrrr anlamadığım kucakta da arkaya doğru asla kabul etmiyo yüzü dönük olucak etrafı izleyecek o şekilde 😃
sezer2022 morrrrengiiii atak ayı aman Allahım 4.ay ve diş döneminde ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir 🥴 oyun halısı alsan benimki onda biraz oyalanıyordu
YldzEfsun morrrrengiiii benim oğlum da öyle hep kucakta gezme istiyor yada meme. Ana kucağı aldım sesli olduğu için oyalanıyor. Oyun halısında da bazen 15 dk falan oynuyor.
Bbcrrr morrrrengiiii ahahaha aynısı ya valla çok alem bu bebeler etrafı keşfedecek başka türlü yok kanguru kullan kuzum yüzü dönük şekilde baksın sende işlerini hallet o sıra çok daha iyi 🤣
Minikkualam morrrrengiiii Allah yardımcın olsun canım seni çok iyi anlıyorum benim kız 5 ay 4 günlük oldu aynı dediğin gibi sırtı yere gelmicek ayakta kucakta tutuyorum sürekli bırakıp tuvalete gitsem öyle bi ağlıyor ki sanki etini kemiklerinden ayırıyorlar bi çaresi olan varsa banada desin artık umudu kestim oturmaya yada emeklemeye başlarsa bu huyundan vaz geçer belki düşünüp umut ediyorum 🙄